Facebook

Strefa klienta

Menu

W Biurze Obsługi Klienta załatwić można m.in. następujące sprawy:

  1. Dokonać formalności związanych z przyłączeniem do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej ? otrzymanie warunków dla projektu i realizacji.
  2. Złożyć podanie o rozbudowę sieci wodociągowo – kanalizacyjnej, a po jej pozytywnym zaopiniowaniu podpisać umowę na rozbudowę sieci.
  3. Podpisać umowę na dostarczanie wody i / lub odprowadzanie ścieków.
  4. Dokonać formalności związanych z założeniem dodatkowego wodomierza ogrodowego liczącego wodę bezpowrotnie zużytą – nie trafiającą do kanalizacji.
  5. Złożyć do uzgodnienia dokumentację techniczną na budowę sieci oraz przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
  6. Podać odczyt wodomierza.
  7. Złożyć reklamację.
  8. Uzyskać informację o świadczonych przez nas usługach.

Biuro Obsługi Klienta czynne jest w godzinach:

Poniedziałek 8-18
Wtorek 8-16
Środa 8-16
Czwartek 8-16
Piątek 8-16

Podłącz się


więcej

Podaj stan wodomierza


więcej

Awarie i planowane wyłączenia


więcej