W Biurze Obsługi Klienta załatwić można m.in. następujące sprawy:
- Dokonać formalności związanych z przyłączeniem do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej ? otrzymanie warunków dla projektu i realizacji.
- Złożyć podanie o rozbudowę sieci wodociągowo – kanalizacyjnej, a po jej pozytywnym zaopiniowaniu podpisać umowę na rozbudowę sieci.
- Podpisać umowę na dostarczanie wody i / lub odprowadzanie ścieków.
- Dokonać formalności związanych z założeniem dodatkowego wodomierza ogrodowego liczącego wodę bezpowrotnie zużytą – nie trafiającą do kanalizacji.
- Złożyć do uzgodnienia dokumentację techniczną na budowę sieci oraz przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Podać odczyt wodomierza.
- Złożyć reklamację.
- Uzyskać informację o świadczonych przez nas usługach.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest w godzinach:
Poniedziałek | 8-17 |
Wtorek | 8-16 |
Środa | 8-16 |
Czwartek | 8-16 |
Piątek | 8-15 |